fredag 10. august 2012

oktober november desember januar februar mars april mai juni juli

dette har vært den verste sommeren. det er derfor jeg ikke har klart å skrive.

jeg var forelsket i ham i syv måneder før vi ble kjærester. vi var ikke engang kjærester i to.

da han gjorde det slutt sa han: du er jo en jævlig bra jente. han er ikke en jævlig bra gutt. han er arrogant og kynisk og selvsentrert, så gjennomført selvsentrert at det nærmest er latterlig. for hva slags gutt er det som blir sammen med en jente han ikke har de rette følelsene for. hva slags gutt er det som gjør alt han kan for å få både seg selv og kjæresten til å tro at dette er riktig, enda han innerst inne vet at det er feil. hva slags gutt hva slags gutt hva slags gutt.

gutten jeg gråt så mye for at øynene mine endret form. gutten som uten å vite det forandret meg, omskapte meg til en livredd, selvoppofrende tenåringsjente med tanker og ideer som ikke betydde noe uten hans godkjennelse. gutten jeg lengtet slik etter at lengselen ble en del av meg, noe jeg sluttet å stille spørsmålstegn ved. gutten som fikk meg til å trygle ham om å bli, trygle ham om å sove ved siden av meg bare en natt til, trygle ham om å kysse meg en siste gang. gutten jeg kunne gitt alt. (alt jeg gav ham var x antall orgasmer og et hjerte, men det med hjertet vet han ikke, jeg klarte aldri å fortelle ham det.)

jeg vet ikke om jeg er ferdig med smerten, men jeg tror jeg er ferdig med ham. det er i hvertfall et godt tegn at jeg klarer å skrive.

5 kommentarer:

  1. slikt er så vanskeleg å forstå, å godtta, å eitt eller anna. cyberklem.

    SvarSlett
  2. åå fint skrevet <3 <3 <3 føler med deg

    SvarSlett
  3. åå fint skrevet <3 <3 <3 føler med deg

    SvarSlett
  4. Huff. Jeg synes synd på deg. Men det høres ut som om det er bra at det ikke varte lengre. Selvsentrerte mennesker som det gjør deg ikke noe godt...
    Jeg er glad du klarer å skrive.

    SvarSlett
  5. hva slags gutt, hva slags gutt, hva slags gutt:
    en jævlig dum en, en umoden en som ikke svarer til de forventningene man skal kunne ha til et menneske som er utvikla nok til å ikke dra andre med seg ned i dritten av sine egne komplekser,


    for en jævla dust

    gratulerer med ny start (høst og studiestart og sånt)
    og det ordner seg, det må det, vi lever ikke i en verden hvor det ikke ordner seg for bra jenter azz

    SvarSlett