onsdag 23. januar 2013

jeg husker:

1. hendene hans rundt halsen min, vi ligger på sofaen hjemme hos ham og jeg lener hodet mot brystet hans, han spør om jeg synes det er ukomfortabelt men jeg svarer ikke, konsentrerer meg heller om å puste, for herregud, det er hendene hans rundt halsen min og jeg har aldri hatt så lyst på noen som jeg har på ham akkurat nå.

2. den natten han gjør det slutt, vi ligger inntil hverandre i senga (jeg i undertøyet, han i jeans) og han sier: "jeg får så lyst til å kysse deg når du ligger sånn". så jeg ruller meg over på min side av senga og sier at jeg synes vi bør kysse en siste gang, sånn for å markere avslutningen liksom, han ruller etter og kysser meg med åpen munn, grådige øyne, varm kropp.

3. vi har kommet til veikrysset der vi skal skilles og vi har ikke sett hverandre på nesten to måneder, men i kveld har vi vært sammen i flere timer. jeg er svimmel, jeg får ikke puste, så han holder rundt meg og jeg lener meg mot ham, lar følelsen av kroppen hans stenge ute alt annet.

men nå er jeg over ham, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

4 kommentarer:

  1. Oi. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg...
    Vakkert og trist.

    SvarSlett
  2. du er så fin og jeg kunne lest det du skriver i mange timer

    SvarSlett
  3. hver gang jeg ser at du har skrivi noe blir jeg så glad, for jeg veit at det kommer til å ta pusten fra meg. det gjør det hver gang. og herregud, dette var bra. jeg har ikke følt det sånn på lenge og det gjør litt vondt.

    SvarSlett