søndag 5. juli 2015

sommer 2014

nå: jeg føler meg ganske forelsket i ham, eventuelt: kroppen hans, eller kanskje bare: hendene hans på kroppen min.

-

da jeg var atten. hvor enkelt det var å overgi seg.

-

den kvelden jeg begynner å gråte mens vi har sex. senere, når vi skal sove: jeg stiller ham så mange spørsmål, det gjør ham ukomfortabel, når jeg spør om jeg skal slutte svarer han at det er "koselig, men..."

jeg tror ikke han forstår hva vi ødelegger den kvelden.

-

han snakker ofte om søvn. sover så dårlig sammen med meg, sier han.

-

lettelsen: jeg slipper. jeg kan gjøre meg sårbar og ta det tilbake. jeg kan fortelle noe som er sant og så slippe å forholde meg til det. jeg kan skrive: jeg føler, og så aldri se ham igjen. lettelsen, sorgen, ensomheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar