mandag 8. oktober 2012

dette gjør høsten 2012 til en bra høst:


- x antall kvelder på rockefeller/chateau neuf/andre steder med attenårsgrense (eventuelt bare ålreite dørvakter)
- blindern
- å drikke vin med jentene jeg fortsatt ser på som de aller beste, selv om alt har forandret seg i løpet av noen måneder og ingenting kommer til å bli som før
- virginia woolf
- at jeg er hun som synger høyest på konsert selv om jeg bare av og til kan tekstene
- den fineste kafeen på løkka
- eviglange telefonsamtaler med hun som har flyttet til en annen by men som fortsatt er den første jeg vil snakke med når ting er vanskelig
- min nye jobb i en bokhandel (det kribler i magen)
- gallerier og museer og høstutstillingen og tanken: kanskje skal jeg ta en master i fine arts (i london)
- han ene på studiet mitt, han jeg egentlig ikke liker men liker likevel, han jeg nok aldri kommer til å forelske meg i men som nesten alltid får meg til å smile og tenke kanskje 

4 kommentarer:

  1. Åh, tack snälla snälla du! Finaste kommentaren på länge. Från mitt hjärta, tack!

    SvarSlett
  2. Du skriver väldigt fint.

    SvarSlett
  3. du är för fin du. tack så himla mycket. jag blir så glad.

    SvarSlett
  4. Fint! ("han jeg nok aldri kommer til å forelske meg i men som nesten alltid får meg til å smile og tenke kanskje", direkte vakkert, er det.)
    Du fortjener en bra høst.

    SvarSlett