søndag 9. september 2012

slutt. ny start.

denne bloggen flyter over av følelser og forelskelse og ting som er trist. og kanskje er det ikke så rart, for jeg husker bare at den eksisterer når jeg er lei meg og trenger å fortelle noen (jeg ikke kjenner) om det.

men nå er det høst, og jeg elsker høsten, og jeg er lei av å være trist, jeg er lei av å ha vondt, jeg er lei av å tenke på ham. derfor har jeg bestemt meg for at de neste innleggene skal handle om ting som er fint. og det betyr ikke at jeg aldri mer skal skrive om å være deppa og å ha kjærlighetssorg og å være så forelska at det gjør vondt - men nå har jeg lyst til å være lykkelig. og jeg har lyst til å være sterk. for faen heller, jeg er sterk, jeg er bare så dårlig til å vise det.

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner deg godt. Jeg startet å skrive her fordi jeg trengte å fortelle noen jeg ikke kjente om alt det triste. Men det er fint med ny start. Det er fint å jobbe for å være glad. Lykkelig. Det fortjener du. Og jeg tviler ikke et sekund på at du er sterk. Du kommer til å klare det.
    (Og etterhvert kommer det sikkert til å bli trist igjen og da håper jeg du skriver her da også, sånn at vi fremmede kan få prøve å trøste deg som best vi kan...)

    Og jeg liker også høsten! Høsten er fin, finest, det er en god tid for ny start og lykke. <3

    SvarSlett