tirsdag 2. juni 2015

høst 2012

det er krummingen i overleppen hans, det er den lille føflekken ved siden av høyre øre, det er blodårene i armene og hvordan øyenbrynene hans beveger seg når han snakker –

-

venninnen min sier: jeg forelsket meg i ham den første kvelden i møttes, og han i meg, og vi kastet det bort.

jeg vet ikke hvorfor akkurat den setningen gjør slikt inntrykk på meg.

-

oslo s. det var her jeg løp etter toget hans. det er flere uker siden nå, og han visste det ikke, han la ikke engang merke til at jeg var der, at jeg hadde gått bak ham helt fra jeg så ham i krysset ved kastanjetrærne.

-

jeg tror ikke vi finnes mer.

-

jeg begynner å røyke i fylla.

2 kommentarer:

  1. i dag tidlig gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på mange år. jeg begynte helt på starten av bloggen din og leste gjennom alt. det var som å lese en liten roman, en roman som kunne vært skrevet av en tjej som meg, en som likna, en som har opplevd mye av det samme, jeg kjente meg i hvert fall igjen og jeg grein og jeg blei imponert. dette er sjukt fint, det du driver med. ikke slutt. ok?

    SvarSlett
    Svar
    1. hei, vil bare si at denne kommentaren gjorde meg veldig, veldig glad. tusen takk for at du skrev den, jeg tror den forandret hele dagen min. jeg kommer nok ikke til å slutte.

      Slett