lørdag 10. november 2012

tror jeg sitter fast i et eller annet, men jeg vet ikke hva

i går ble jeg kyssa av en jeg har hatt lyst på ganske lenge. det var et bra kyss, et fyllekyss, et tungekyss, et "jeg har lyst til å ligge med deg"-kyss, men jeg trakk meg unna. etterpå forsvant han med en blondine jeg ikke kjenner, og det gjorde meg ingenting. jeg hadde nok med å danse meg svimmel og ør og lykkelig. jeg ble ikke lykkelig. blir aldri lykkelig, bare full og følelsesløs. av og til er det best slik.

jeg pleide å være så redd for den verden som befant seg utenfor meg selv. nå er det den som er trygg, og det inni som skremmer.

2 kommentarer:

  1. jeg pleide å være så redd for den verden som befant seg utenfor meg selv. nå er det den som er trygg, og det inni som skremmer.

    du tar kaka og jeg får vondt i magen

    SvarSlett
  2. å du har så fin blogg. skikkelig sår og klump i magen og kvalm og gjenkjennende og sommerfugler. å.

    SvarSlett